5.2.1.Yeniden Üretim Bağlamında Sanat Eğitiminde Otoportre Uygulamaları-Esra Yıldırım
5.2.2.Kayseri Yeşilhisar İstasyon Binası-Ahmet Yavuzyılmaz-Muzaffer Yılmaz
5.2.3.Emile Pingat’ın Ceket Tasarımlarında Art Nouveau Akımının Etkisi-Feride Hasret-Fatma Koç
5.2.5.Seramikte Görsel Kimlik ve Estetik Arayışlar-Olcay Boratav
5.2.6.Kuyumculuk ve Takı Tasarımında Sanatın Önemi-Onur Fendoğlu
5.2.8.George Owen Sanatı ve Porselenleri-Mine Poyraz
5.2.9.Bir Üstbiliş Becerisi Olarak Yazma-Teymur Erol-Hasan Kavruk
5.2.10.Günümüz Takı Sanatı ve Takılarda Gelenekselin Yorumu Kanaviçe-Nesrin Yeşilmen
5.2.11.Sıradan Objelerin Yaratıcı Bir Fikir İle Başkalaşımı Obje Art-Kursat Azılıoglu-Meliha Yılmaz
5.2.12.Anselm Kiefer Resimlerinde Savaş Teması ve Hazır Nesne-Ömer Bozoluk-Serpil Akdağlı
5.2.13.Selçuklu Dönemi İnsan Figürlü Çini Tasvirlere Yansıyan Erkek Başlıkları-Eda Demir Tosunoğlu
5.2.14.Küreselleşen Dünya ve Yeni Estetik Çağdaş Sanata Metaforik Yansımaları-Ezgi Tokdil
5.2.16.Kayapa Köyü Çömlekçiliğinin Dünü ve Bugünü-Raif Özgür Arı
5.2.17.Arada Bir Sanatçı Robert Rauschenberg ve Serigrafi Resimleri-İrfan Dönmez
5.2.19.Türk Resminde Milli Kimlik İnşa Etme Çabaları-Yeşim Aydoğan-Levent İskenderoğlu
Bu çalışma Creative Commons Attribution-NoDerivatives 4.0 International License ile lisanslanmıştır.