Skip to content
Yazılar
- 8.1.10.Yerelden Evrensele Bir Resim Okuması: Menekşe’nin “İnsana Semahı” (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.9.Ai Weiwei’nin Çalışmalarında Sürdürülebilir Materyallerin Kullanımı (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.8.Geleneksel Van Evlerinde Süsleme (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.7.Gençlerin Cinsiyetsiz Modaya Yönelik Görüş ve Tercihlerinin Değerlendirilmesi (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.6.Erzincan Yöresi Kırık Havalarında Makamsal Yapı ve Konular (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.5.Grafik Tasarımda Yapay Zekâ Kullanımına Bağlı Etik Sorunlara İlişkin Uzman Görüşlerinin Değerlendirilmesi (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.4.Sinesteziyi Keşfetmek: Görsel-İşitsel Sinestezi Türüne Sahip Sanatçıların Sanatsal Süreçlerine Bir Bakış: Marcia Smilack, David Hockney ve Carol Steen Örneği (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.3.Albert Roussel’in Flüt Çalışmaları Özelinde “Joueurs De Flute” Eseri Üzerine Bir İnceleme (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.2.Elsa Schiaparelli’nin Tasarımlarında Gerçeküstücülük Bağlamında Nesnelerin Kavramsal Değişimi (Temmuz 3, 2024)
- 8.1.1.Toplumsal Yapı ve Politik Kimliğin Mona Hatoum’ un Çalışmalarına Etkisi (Temmuz 3, 2024)
- 7.2.8.In The Context of Art As Politics, Thomas Hirschhorn’s “Community of Fragments” Installation Aesthetic (Aralık 16, 2023)
- 7.2.7.Yapay Zeka İle Deneysel Takı Tasarımı: Komutlarla Yaratıcılığın İzlendiği Yeni Bir Boyut (Aralık 16, 2023)
- 7.2.6.Görsel Sanatların Canlı ve Etkileşimli Medyumu: Instagram (Aralık 16, 2023)
- 7.2.5.Williams, Korsgaard ve McDowell Bağlamında Eylem İçin İçsel ve Dışsal Sebepler Tartışması (Aralık 16, 2023)
- 7.2.4.Kelime Müzesi Üzerine Değerlendirme: Yazı mı, Tura mı? (Aralık 16, 2023)
- 7.2.3.Yapay Zeka İle Animasyon Buluşması: Hareketin Yeni Dönemi (Aralık 16, 2023)
- 7.2.3.Yapay Zeka İle Animasyonun Buluşması: Hareketin Yeni Dönemi (Aralık 16, 2023)
- 7.2.2.Moda ve Sanat İlişkisi Bağlamında Yves Saint Laurent’den Günümüze Mondrian Elbise Tasarımının Dönemsel Analizi (Aralık 16, 2023)
- 7.2.1.İçsel Dinamizmin Görüntüsü: Jackson Pollock (Aralık 16, 2023)
- 7.1.10.Kültürel Miras Türk Kahvesi ve Resim Sanatı İlişkisi-Ertuğrul Ateş (Haziran 30, 2023)
- 7.1.9.Beden Korkusu (Body Horror) Türü Filmlerde Korku Duygusunun Kaynağı: Hastanede Dehşet (The Brood) - Hatice Afşar & Selçuk Ulutaş (Haziran 30, 2023)
- 7.1.8.Gençlerin Sürdürülebilir Modaya Farkındalıklarının Giysi Satın Alma Davranışına Etkilerine Yönelik Bir Araştırma (Haziran 30, 2023)
- 7.1.7.Güzel Sanatlar Liseleri Koro Şeflerinin Yıllık Dağar Oluşturma Ölçütleri: Güney Anadolu Bölgesi Örneği (Haziran 30, 2023)
- 7.1.6.Özengen Eğitim Alan Piyano Öğrencilerinin Deprem Sonrası Çalgıya Ulaşım Sorununun Oluşturduğu Etkiler: Malatya Örneklemi (Haziran 30, 2023)
- 7.1.5.Malatya İli Doğanyol İlçesi Düz Dokuma Örnekleri (Haziran 30, 2023)
- 7.1.4.Disiplinlerarası Sanat Bağlamında Müziğin Resim Yaratımlarında Etkisi (Haziran 30, 2023)
- 7.1.3.Ülkemizde Plastik Sanatlar Eğitimi Veren Kurumlarda, Fotoğraf Büyütmeye İndirgenmiş Bir Resim Eğitiminin Sorunları. Resim Eğitiminde Yozlaşma (Haziran 30, 2023)
- 7.1.2.Adana Yağ Camii, Ulu Camii ve Hasanağa Camii Minberlerinde Üslup Özellikleri (Haziran 30, 2023)
- 7.1.1.Plastik Sanatlar Özelinde Grotesk Kavramının Teknoloji Temelli Sanatsal İfadeleri Üzerine (Haziran 30, 2023)
- 6.2.12.Sanatta İmge, Mantık ve Bilinç İlişkisi Üzerine Diyalektik Çözümleme (Aralık 22, 2022)
- 6.2.11.21. Yüzyıl Sanat Eğitimi İçin Yeni Bir Model Önerisi: Yeniden Yapılandırılmış Yaratıcı Zihin Modeli (Aralık 22, 2022)
- 6.2.10.Katılımcı Tasarıma Yönelik Tüketici Görüşleri ve Giysi Satın Alma Davranışlarının Cinsiyet Bağlamında Değerlendirilmesi (Aralık 22, 2022)
- 6.2.9.Grafik Tasarım Eğitiminde Hazır Nesneden Gösterge Oluşturma Yöntemi ve Örnek Öğrenci Uygulamaları (Aralık 22, 2022)
- 6.2.8.TEHDİT ve KORUMA TEDBİRLERİ BAKIMINDAN SANAT ESERLERİNİN KÜLTÜREL MİRAS ÖĞESİ OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (Aralık 22, 2022)
- 6.2.7.Kültürel Etkileşimin Sanatçı Yapıtlarına Etkileşim Örnekleri ve Henri Matisse Örneklemi (Aralık 22, 2022)
- 6.2.6.Malatya Yöresi Heybe Dokuma Örnekleri (Aralık 22, 2022)
- 6.2.5.Moda İllustrasyonlarında Art Deco Etkisi: Erte İllustrasyonları Üzerine Bir Analiz (Aralık 22, 2022)
- 6.2.4.Sanat ve Bilim İlişkisi: Arazi Sanatında Işık-Gölge Kullanımı (Aralık 22, 2022)
- 6.2.3.GSL Resim Bölümü Öğrencilerinin “Sanatçı ve Görsel Sanatlar Öğretmeni” Kavramlarına İlişkin Sahip Oldukları Metaforik Algılar (Aralık 22, 2022)
- 6.2.2.Modern Dönemde Kent İmgesinin Fotoğraf ve Resim Sanatındaki Yansımaları (Aralık 22, 2022)
- 6.2.1.Jacques Derrida’nın Marj Anlayışının Grafik Tasarımda Yazılı Metin Tasarımında Espas İlişkisi (Aralık 22, 2022)
- 6.1.11.Grafik Tasarım ve Mitoloji Mitolojik Ambalajlar (Temmuz 5, 2022)
- 6.1.10.Erwin Panofsky’nin İkonografik ve İkonojojik Eleştiri Yöntemine Göre Muhammed Siyah Kalem'in 2153-40B Numaralı Minyatürünün Çözümlenmesi (Haziran 9, 2022)
- 4.2.11.DİJİTAL KAMU DİPLOMASİSİ ARACI OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ YUNUS EMRE ENSTİTÜSÜ İNTERNET SİTESİ İNCELEMESİ (Kasım 28, 2020)
- 4.2.10.GRAFİK TASARIM EĞİTİMİNDE HARF ESTETİĞİ VE DENEYSEL TİPOGRAFİ (Kasım 28, 2020)
- 4.2.9.PALU SURP LUSAVORİÇ KİLİSESİ (Kasım 28, 2020)
- 4.2.8.SANATTA DÖNÜŞÜM VE ŞEYLER (Kasım 28, 2020)
- 4.2.7.MALATYA İLİNİN TURİSTİK BÖLGELERİNİN ÇEVRİMİÇİ YORUMLAR KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ TRIPADVISOR ÖRNEĞİ (Kasım 28, 2020)
- 4.2.6.POST-MİMESİSTE İMGESEL BOZULMA (Kasım 28, 2020)
- 4.2.5.KATILIMCI ARAZİ KULLANIM PLANLAMASINDA TOPLULUK HARİTALAMA KAVRAMI (Kasım 28, 2020)
- 4.2.4.KÖY ENSTİTÜLERİ ÖNCESİ ÖĞRETMEN YETİŞTİRME KURUMLARI (Kasım 28, 2020)
- 4.2.3.HARPUT YENİ (ESEDİYE) HAMAMININ RESTORASYON PROJESİNE YÖNELİK KAZI ÇALIŞMASI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME (Kasım 28, 2020)
- 4.2.2.ALAN PARKER’IN MİSSİSSİPİ YANIYOR FİLMİNİN ÖNEMİ VE DRAMATURJİK BİLEŞENLERİ (Kasım 28, 2020)
- 4.2.1.GÜNCEL SANATTA BEDEN VE ACI (Kasım 28, 2020)
- 4.1.6.SANAT DİSİPLİNİ OLARAK FOTOĞRAFIN NİTELİK VE KİMLİK SORUNU (Mart 8, 2020)
- 4.1.5.TÜRK-İSLAM MEDENİYETLERİNDEN GÜNÜMÜZ TÜRKİYESİNE MÜZİKLE TEDAVİ (Mart 8, 2020)
- 4.1.4.FOTOĞRAFTA BİR SANAT AKIMI OLARAK MİNİMALİZM (Mart 8, 2020)
- 4.1.3.SANAT VE TASARIM ALGISININ, TOPLUM VE AİLE HABİTATI İLE İLİŞKİSİ (Mart 8, 2020)
- 4.1.2.ZİHİNSEL ENGELLİLER ÖZEL EĞİTİM UYGULAMA OKULLARINDA ÇALIŞAN MÜZİK ÖĞRETMENLERİNİN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (Mart 8, 2020)
- 4.1.1.VAN TÜRKÜLERİNİN KEMANA UYARLANMASINDA KARŞILAŞILAN TEKNİK ZORLUKLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (Mart 8, 2020)
- 3.2.5.GÜNLÜK YAŞAMDA DOPPLER ETKİSİNİN KULLANIM ALANLARI (Aralık 8, 2019)
- 3.2.4.ANADOLU ROCK MÜZİĠİN ORTAYA ÇIKIŞ SÜRECİNDE BARIŞ MANÇO ETKİSİ ÜZERİNE KÜLTÜREL BİR İNCELEME (Aralık 8, 2019)
- 3.2.3.1950 ÖNCESİ VE SONRASI TÜRK RESİM SANATININ GELİŞİMİ VE DEVRİM ERBİL (Aralık 8, 2019)
- 3.2.2.WEST SIDE STORY (BATI YAKASI HİKAYESİ) MÜZİKALİ İNCELEMESİ (Aralık 8, 2019)
- 3.2.1.MÜZİK VE KÜLTÜR ARASINDAKİ İLİŞKİ BAĞLAMINDA ARABESK (Aralık 8, 2019)
- 3.1.6.SANAT EĞİTİMİ BAĞLAMINDA ÇOCUKTA İMGE GELİŞİMİ VE ÇEVRE İLİŞKİSİ (Haziran 14, 2019)
- 3.1.5.MÜZİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI ÖĞRENCİLERİNİN MÜZİK YAZILIMLARINI TANIMA VE KULLANMA DURUMLARI (Haziran 14, 2019)
- 3.1.4.MÜZİK, METALAŞMA ve MICHAEL JACKSON (Haziran 14, 2019)
- 3.1.3.MALATYA HATİCE GÜNAY EVİ MİMARİ ÖZELLİKLERİ VE RESTORASYONA YÖNELİK ÖNERİLER (Haziran 14, 2019)
- 3.1.2.FAZIL SAY ve GENCO ERKAL: NAZIM ORATORYOSU (Haziran 14, 2019)
- 3.1.1.VİDEO DESTEKLİ (MİKRO) VE WEB SAYFASI DESTEĞİYLE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN BAŞLANGIÇ GİTAR EĞİTİMİ DÜZEYİNDEKİ ÖĞRENCİLER ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ (Haziran 14, 2019)
- 2.1.2.AİLE VE ÇEVRESEL ETKİLERİN ÇOCUĞUN BİLİŞSEL, ZİHİNSEL VE ÇİZGİSEL GELİŞİMİNE YANSIMALARI (Haziran 6, 2010)
- 2.1.1.ESTETİĞİN TİNSEL OLANAKLARI (Haziran 6, 2010)
- 1.2.5.CUMHURİYET DÖNEMİ KÜLTÜREL DEĞİŞİM HAREKETLERİ ve HEYKEL SANATINA YANSIMASI (Aralık 6, 2009)
- 1.2.4.KÜLTÜR VARLIKLARININ İNSANLIĞIN ORTAK MİRASI OLDUĞU GÖRÜŞÜ (EVRENSELCİ) İLE KÜLTÜR VARLIKLARININ BİR MİLLETE AİT OLDUĞU GÖRÜŞÜNÜN (MİLLİYETÇİ) DÜNYA ÜZERİNDEKİ GELİR DAĞILIMI AÇISINDAN YANSIMALARI (Aralık 6, 2009)
- 1.2.3.TÜRK KÜLTÜRÜNDE KESELER (Aralık 6, 2009)
- 1.2.2.KAYSERİ (GERMİR) İBRAHİM AKDAĞ EVİNDE DUVAR RESİMLERİ (Aralık 6, 2009)
- 1.2.1.BAĞINTISAL TRAGEDYA (Aralık 6, 2009)
- 1.1.5.MALATYA EVLERİNİN KAPI TOKMAKLARI (Haziran 14, 2009)
- 1.1.4.KÜLTÜR VE TABİAT VARLIKLARININ TANIMLANMASI (Haziran 14, 2009)
- 1.1.3.HERMENEUTİĞİN TARİHSEL DÖNÜŞÜMÜ (Haziran 14, 2009)
- 1.1.2.SAVAŞLARIN RESSAMI: ŞEHİT HASAN RIZA (Haziran 14, 2009)
- 1.1.1.SANAT ÖLMEDİ (Haziran 14, 2009)
Sayfalar
- Site Haritası (Mayıs 21, 2024)
- Sunucu Güncellemesi (Mayıs 21, 2024)
- Eser Gönderimi (Mayıs 23, 2021)
- Etik İlkeler (Ağustos 31, 2020)
- Kurullar (Ağustos 31, 2020)
- İletişim (Ağustos 31, 2020)
- Makale Gönderimi (Ağustos 31, 2020)
- Yayınlar (Ağustos 31, 2020)
- 2024 Cilt 8 Sayı 1 (Temmuz 3, 2024)
- 2023 Cilt 7 Sayı 2 (Aralık 16, 2023)
- 2023 Cilt 7 Sayı 1 (Haziran 15, 2023)
- 2022 Cilt 6 Sayı 2 (Aralık 22, 2022)
- Özel Sayı (Ekim 31, 2022)
- 2022 Cilt 6 Sayı 1 (Haziran 30, 2022)
- Özel Sayı (Mart 8, 2022)
- 2021 Cilt 5 Sayı 2 (Ocak 2, 2022)
- 2021 Cilt 5 Sayı 1 (Haziran 29, 2021)
- 2020 Cilt 4 Sayı 2 (Kasım 28, 2020)
- 2019 Cilt 3 Sayı 2 (Eylül 1, 2020)
- 2019 Cilt 3 Sayı 1 (Eylül 1, 2020)
- 2010 Cilt 2 Sayı 1 (Ağustos 31, 2020)
- 2009 Cilt 1 Sayı 2 (Ağustos 31, 2020)
- 2020 Cilt 4 Sayı 1 (Mart 8, 2020)
- 2009 Cilt 1 Sayı 1 (Haziran 14, 2009)
- Dizinler (Ağustos 31, 2020)
- Yayın Politikası (Ağustos 31, 2020)
- Amaç Kapsam (Ağustos 31, 2020)
- Ana Sayfa (Ağustos 31, 2020)